mandag den 7. juni 2010

Endelig har jeg fundet en ganske fin sættekasse som jeg vil have sat i stand. Det er til Frejas værelse. Hun har en masse små heste, som blot ligger i en kasse og roder. Planen er at de skal frem.

Sættekassen skal have en omgang maling. Freja har selv fået lov at vælge farven, næsten da. Hvis det stod til hende, så skulle den være lyserød, for det skal ALT. Men mor valgte tre farver som hun kunne vælge imellen. RØD, GUL eller LILLA. Valget faldt på det sidste. Idag besøgte vi maleren og valgte sammen denne flotte lilla.


Tapet er endnu ikke indkøbt. Jeg kan ikke helt bestemme mig for om det skal være ens tapet på hele bagsiden eller om jeg skal vælge 2-3 forskellige slags. Hvad synes I?

2 kommentarer:

  1. Hej Mette.

    Jeg ville bare lige fortælle dig at du på min hjemmeside nemt kan købe små stykker papir, så du ikke skal give så meget for at lave en fin sættekasse ;o)

    Hilsen Bethina
    www.papirogtapet.dk

    P.S. Det er også mig der har givet dig råd på BX, men du kan læse meget mere på min hjemmeside.

    SvarSlet
  2. Hej Bethina

    Jeg har så tit været inde og kigge på din shop og der er så mange flotte papire. Men jeg har egentlig nok nu til at kunne lave sættekasse, men måske vender jeg tilbage for jeg har endnu en sættekasse på loftet som skal gøres noget ved :)

    SvarSlet