lørdag den 19. juni 2010

Lørdagens genbrugsfund

Jeg har boet her i Sejlflod i godt 3 år, men har først nu opdaget at der ligger en genbrugsbutik i nabobyen Storvorde. Vi har da tit kørt forbi skiltet, men troede faktisk kun det var en for for noget lager eller noget.... Men i dag kørte Freja og jeg lige en smut forbi. Det er jo en stor butik og der var egentlig meget godt.


Jeg var længe været på jagt efter en sættekasse eller en amagerhylde til Frejas værelse. Sættekassen har jeg jo fundet, så det var egentlig kun vintagestof jeg kom snagende efter. Et pudebetræk kunne det blive til og så var der endda et hul deri, men det er ude i kanten, så stoffet kan sagtens bruges alligevel.

Ved siden var der en stor hal med møbler. Og tror I ikke jeg fandt en fin amagerhylde, dog lader jeg den stå da jeg synes det er for stor. Men falder så over et andet fint lille møbel. En "sættekasse" med spejl og 3 fine knager. HAPS

Freja finder 2 prinsesseblade hun gerne vil have. Vi går til kassen.... 45kr. siger damen. fin handel synes jeg, betaler og siger på GENSYN...

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg kommer der :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar