lørdag den 7. august 2010

En tur i genbrugsen

I fredag var jeg lige et smut inden om den lokale genbrug. Mest for at kigge efter stof, som der ikke rigtig var noget at komme efter. Men istedet fandt jeg denne fine dukkeseng og dette strygebræt.



Jeg har længe været på kig efter en dukkeseng, men gider ikke sådan en traditionel hvid dukkeseng hvor der står babyborn eller også er den fyldt med lyserøde blomster... Men nu stod denne dukkeseng og ventede på at jeg kom forbi :) Den skal males i anden farve, måske postkasserød, og så vil jeg sy et sæt sengetøj dertil.  Himlen skal tages af om ikke på igen. Planen er at Nynne skal have dukkesenge til hendes fødselsdag til November, men jeg må se om jeg kan vente så længe.
Strygebrættet trænger til et nyt betræk, men det er jo hurtig fikset. Kan ikke helt bestemme mig for om det skal have en omgang maling. Der var desværre ingen strygejern med, så hvis der sidder én derude som har et strygejern for meget, så kan vi godt være interesseret :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar