fredag den 13. august 2010

Nyt retro og vintagestoffer til samlingen

Jeg kan bare ikke lade være med at kigge efter smukt stof når jeg går forbi en genbrugsbutik. Sommetider er man heldig andre gange ikke.

Jeg har været heldig, synes jeg da selv :)



Det gule/orange blomstret stof er et stor hovedpudebetræk og det røde med de hvide tern og hjerter er en rund dug. 30 kr, lød prisen, men da der var 50% i butikken, så fik jeg det for den nette sum af 15 kr.

De indsatte billeder er noget jeg er blevet foræret af min mors arbejdskollega. Det nederste er to hovedpudebetræk og det øverste er hele 2 hovedpude- og dynebetræk.

Det ene sæt betræk kunne jeg godt være fristet til at smide i en change away. Har du lidt spændende stoffer som du vil bytte med?

1 kommentar:

  1. Ejj vil du af med noget af det gule med store blomster??

    Og vil da gerne se et billede af din runde hjertedug :-)

    Kan smide noget retro retur til dig i bytte!

    Smil fra Mia

    SvarSlet