søndag den 19. september 2010

Shopping i Århus

Hvad får to skøre nordjyder til at køre helt til Århus, bare for at shoppe... kunne man fristes til at spørge.
Der er bare så mange fede og anderledes butikker i Århus end her i Aalborg. Ikke fordi vi er ved at komme efter det. Men Latinerkvarteret slår bare alt. Hver gang vi er dernede opdager vi nye spændende butikker.

De to skøre nordjyder er undertegnede og min svigerinde Gitte. Og for en gang skyld var vi afsted uden mænd og børn. Total voksen tøseshoppetur. Det var SÅ skønt.

Et must fra min side var et besøg i Citystoffer. Jeg har hørt så meget godt om butikken, og sikke et slaraffenland at komme ind til. Jeg kunne jo købe hele butikken... Men jeg måtte nøjes med et stykke pink babyfløjl med det skønneste svampeprint på og nogle små ruller stofprøver ved siden af.
En ny taske til mig selv, blev det også til. Det er en lækker skuldertaske i læder. Den er hverken for stor eller for lille. Den er helt perfekt og jeg har begge hænder fri. Jeg plejer nemlig altid at gå rundt med min lille taske i hånden.
Jeg havde lovet mine to piger at købe en ting med hjem til dem. Men synes ikke lige der var noget, så det endte med at blive lidt slikkepinde fra Søstrene Greenes i en papirspose og lidt chokolade og salmiakpastiller til mig selv. Sikke lykke det kan bringe :)
Min mand skulle selvfølgelig heller ikke snydes, så det kunne blive til en t-shirt fra Jack and Jones.



Traditionens tro, blev middagen indtaget hos Lindas. Vi havde ellers snakket om at prøve noget andet, men vi ved jo også hvad der er godt. Så det blev en lækker bagels med kylling og bacon.

Efter at have shoppet fra kl. 10:30 til kl. 16, så gik turen hjem til Aalborg hvor svigermor havde lavet flæskesteg med hele svinemøget til.

Det har været en super skøn lørdag og i dag søndag skal der bare slappes af.

Hvad har du tilbragt din lørdag med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar