tirsdag den 5. oktober 2010

Lille ting men stor glæde

Freja spørger tit om hun ikke må låne min blyantspidser. Men den hører altså til mig tegnekit, som jeg bruger når jeg syer, så jeg er ret øm over for den.
I går var jeg så en smut i Søstrene Grenes. Her fandt jeg 2 blyantspidsere til billige penge. De blev pakket pænt ind i en papirspose fra butikken. Og I kan tro de bragte lykke til det lille hjem. Freja ville selvfølgelig spidse med det sammen, men da alle blyanterne lige var blevet spidset, så måtte man jo bare tegne, for at kunne spidse igen.
Men tænk hvilken glæde 2 blyantspidsere kan gøre.

1 kommentar:

  1. Hej Mette

    tak for din söde kommentar på min blog:)
    Ja jeg kender også det med blyantspidseren.
    Da min sön Folke 5½ og jeg lavede en postkasse og han skulle sidde og "skrive" breve, var det bedste også og sidde og spidse sine blyanter over skraldespanden:))
    Stine

    SvarSlet