fredag den 7. januar 2011

Retro ugler og 101 børneideer...

For noget tid siden vandt jeg disse skønne retrougler hos Julie som har bloggen Muselberg. Jeg har endnu ikke helt bestemt mig for hvad de skal. Så indtil videre har de fået en plads på en ramme med billedet af min store datter da hun var baby.


Julie har endnu en give away kørende som udtrækkes d. 21. januar, så kig forbi.

I december var så heldig at vinde endnu give away. Denne gang var det hos Mia. Det er super skøn inspirerende lille bog som indeholder 101 børneideer. Helt sikket er at mine piger og jeg skal igang med bogen. Måske ender det med at vi prøver alle 101 ideer ;)
Oven i hatten fik jeg 3 søde perlemotiver. Flaget og hjertet fik en snor og kom op på trollegrenen sammen med alle de andre juleting og perleplader og stjerne kom i vindueskarmen sammen med de andre snefnug.



Tusind tak for de fine ting :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar