søndag den 30. januar 2011

Stof og stjerner

Søndagen bød på en tur i Rema1000 for at se på stof. Jeg købte 3 forskellige varianter. 200 x 142cm til 79kr. Om kvalitet og pris hænger sammen her ved jeg ikke. Det er første gang jeg prøver rema's stof. Men det mærker lækkert.
Stoffet skal bruges til sommerbukser til Freja og Nynne. Det var planen. Men Freja mente bestemt hun måtte have en nederdel med stjerner. Jeg har ikke lavet stjerner før, men synes resultatet er meget godt.
Men alligevel synes jeg der mangler noget ved nederdelen. Jeg overvejer at lave kantbånd i samme stof som stjernerne, men er lidt i tvivl.

Hvad synes I?


2 kommentarer:

  1. Vanvittigt fint med stjernerne. Jeg tror at jeg ville kaste mig ud i et lille kantbånd. Det er bare så super sødt.

    SvarSlet
  2. Tak for dit indput. Nederdelen har allerede fået et fint lyselilla kantbånd.
    Smider et billede en af dagene ;)

    SvarSlet