lørdag den 26. februar 2011

Regnbuemuffins

Pigerne og jeg har bagt regnbuemuffins idag.
Dejen er en ganske almindelig drømmekage. Jeg bruger altid opskriften fra "Den blå bagebog" fra Tørsleff. "Drømmekage fra Brovst" side 28. Den er super nem og så kan den bruges til så meget. Jeg laver også gerne lagkagebunde af samme opskrift.
Muffinsdejen delte vi i 4 lige store portioner, blandede pastafarve deri, i muffinsformene lagvis og ind i ovnen.


Farverne blandede sig under bagningen. Ikke at det gør dem mindre lækre, men jeg ville gerne have dem helt rene. Jeg må prøve med en tykkere dej en anden gang.

Vi havde en rest blåbær i køleskabet, så resten af dejen blev til blåbærmuffins :)


2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Har også leget med tanken om at lave regnbuekager, måske til bassens 2 års fødselsdag.

    SvarSlet
  2. Tak. De var også super gode og ungerne var vilde med dem :)

    SvarSlet