søndag den 6. marts 2011

Fastelavn er mit navn...

... boller vil jeg have.

Imorgen går det løs i både dagplejen og børnehaven med fastalavnsfest. Jeg skal møde tideligt, øv øv, så der har ikke mulighed for at tage billede af dem... Og overlade det til farmand, det går vist ikke ;) Heldigvis ville de gerne stille op til et billede idag.
Nynne er bi og hun elsker den lille brod bagpå, for den kan stikke. Freja er havets yndigste havfrue, med rødt hår som Ariel. (sikke en kamp for at finde en rød paryk. Vi endte med en djævleparyk, hvor jeg har pillet hornene af)



Nynne har lavet det fineste fastelavnsris i dagplejen. De har plukket grene i skoven, lavet masker, tegnet på tønder og katte. Det har fjer, glimmer og selvfølgelig guf. Nynne er rigtig stolt af sit fastelavnsris... Og Freja er dybt misundelig, men det er vist mest pga. slikket ;)

Jeg har bagt falstelavnsboller. Gode "gammeldaws" med marcipan og hindbærsyltetøj. MUMS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar