søndag den 24. april 2011

Chili og blomster

Se som mine små planter vokser. Jeg forsøger mig med chilipeber. Jeg er godt nok lidt sent ude, men de står i min vindueskarm og hiver al sollyset, så jeg håber det kan hjælpe lidt på processen :)

De store planter er en slyngplante/blomst, som jeg ikke rigtig ved hvad hedder. For et par år siden fik jeg lidt før at en af vores søde naboer. Det er en blomst som han vistnok har haft med hjem fra udlandet. Jeg forspirer den hvorefter jeg planter den ud, så det kan slynge sig op af vores nedløbsrør. Den kan desværre ikke tåle forsten og overvintre derfor ikke, så hver år tager jeg lidt frø fra.
Sidste år kom der ikke rigtig gang i planten. Den voksede ikke som tidligere, så jeg er spændt på hvordan den bliver i år.

De to store billeder er taget med 3 dags mellemrum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar