torsdag den 21. juli 2011

Endagstur til Gøteborg

Igår tog vi på en endagstur til Gøteborg. Nynne blev desværre syg, men heldigvis kunne hun være hjemme hos mormor.
Så Freja, Thomas og jeg tog afsted. Det var første gang Freja skulle med ud og sejle, så det var lidt spændende. Vi ankom til Gøteborg kl. 12. Det var en ren hygge, slap af og vi gør lige hvad vi vil-tur... og selvfølgelig lidt shopping.
Freja er vild med "Pariser-hjul", så selvfølgelig måtte vi en tur i Gøteborghjulet. Thomas ventede pænt på jorden, da højder ikke er hans side. Men Freja nød turen, og man virkelig se langt væk. Jeg "fandt" bl.a. Ullevi.
Er man til bland-selv-slik, så skal man helt sikkert slå et smut inden om "4-gott". Det er en slikbutik-kæde og der er slik for enhver smag og alt indgår i "bland-selv" Der er løsvægt slik, der er slikkepinde, der er tyggekarmeller, der er stænger, der er fyldte chokolader, der er stort udvalg af sukkerfri, der er et lille udvalg af nødder, der er.... ja jeg kunne blive ved. Og så er prisen kun 7,90 kr/ pr. 100... og det er jo svenske kr... Jeg var virkelig imponeret. Du kan se mere HER, men billederne sige slet ikke nok. Det er en butik som skal opleves.

Vi skulle med færgen hjem igen 18:45. Tiden fløj afsted, og jeg nåede slet ikke at se halvdelen af butikkerne. Men vi havde en fantastisk tur og vejret var med os hele dagen.



1 kommentar:

  1. Takk for søte og varmende ord.
    Det er godt å ha støtte fra Danmark.
    Klem/knus!

    SvarSlet