mandag den 12. september 2011

Bryllupsdag

For 2 år siden gav min mand og jeg vores ja til hinanden.
Vi blev viet på rådhuset med kun de aller nærmeste ved vores side. Efter vielsen kørte vi hjem til os selv og fik bryllupskage og asti. Bryllupsmiddagen indtog vi på Restaurent Havkatten i Hals. Derefter kørte vi hjem til os selv igen for at se boksning,
Ikke noget stort og vildt, men blot et lille beskedent bryllup i vores ånd. Vi havde en dejlig dag og vigtigst af alt det var VORES dag :)



Min mand er vild med Simpsons, så selvfølgelig skulle topfiguren være med Homer og Marge. Den er bestilt hjem fra USA. Med told, moms osv så var den ved at koste mere end selve kage... Men jeg er så glad for at jeg bestilte den alligevel :)

2 kommentarer:

  1. Det ser ud til i havde en skøn dag :) og fed topfigur ;)

    SvarSlet
  2. Hej Mette, tak for stofbyttet- jeg er rigtig glad for at du syntes det var hyggeligt- og glæder mig til at få lavet noget af stoffet.
    Og tillykke med årsdagen :-)

    SvarSlet