søndag den 19. februar 2012

Hip hurra det er min fødselsdag...

Så gik der endnu et år. Jeg føler mig bestemt ikke et år ældre. Men det er nu skønt at få gaver alligevel.
Vi overtog vores nye hus 1. februar og målet var at være kommet så meget på plads at jeg kunne holde min fødselsdag i vores nye hus. Og det mål nåede vi.
Så igår var familien samlet, 30 stk. for at fejre mig. Ikke at jeg fyldte rund eller noget, men jeg har bare en stor familie. Jeg havde en rigtig dejlig dag og fik en masse gode gaver. Mest af alt er jeg super glad for min nye standerlampe, Slim Sophie fra Frau Maier. Den har jeg fået af min mand og mine skønne unger. Den passer perfekt ind i vores nye stue.

Freja tog med Moster Bente hjem på rideferie og Nynne tog med mormor hjem til en enkelt overnatning. Så dagen idag har være børnefri og total afslapning med besøg af hold skønne venner, som kom for at se huset.
Selvom dagen har været børnefri, så har jeg haft en dejlig fødselsdag.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen, sødeste Mette.
    Kram Ann (BK Oktober 08)

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen. Og hvor er jeg bare misundelig. Jeg ønsker mig også den lampe ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Jeg er også smadder glad for den lampe. Den er købt i Tyskland, det sparede vi 700kr ved.

      Mvh Mette

      Slet