onsdag den 21. marts 2012

Så kom lampen op

Så fik jeg endelig sat lampen op. Den er super fin og giver lige lidt farvespil ind til stuen.


Jeg vil lige slå et slag for By&My hvor jeg har købt lampen. Jeg kender ikke butikken, men via google finder jeg lampen på bud hos dem. Jeg havde et par spørgsmål til lampen og sendte en mail til butikken. I løbet at 10 min. havde jeg allerede svar og samtidig skriver de at hvis jeg laver en hurtig ordre så kunne de nå at pakke den og sende, så ville jeg have lampen allerede dagen efter. Og det er altså sidst på eftermiddagen jeg mailer med dem.
Men jeg bestiller lampen og lampen kommer som lovet dagen efter. Det er da service der vil noget. Så hermed et stort plus til By&My. 


6 kommentarer:

  1. Flot lampe og lækker blog. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. Det er bare en lækker "sag" den lampe, den kunne se godt ud her i min stue, så sig lige til, hvis du bliver træt af den!
    Og sikken en service....dejligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ked af at sige det, men jeg bliver desværre ikke træt af den foreløbig ;)

      Slet
  3. Ej ja det ser rigtig fint ud :)
    Jeg har en temmelig stor stue og sofaerne står sådan midt ude i rummet så det fungerer ikke med en standerlampe, og ja Emil har allerede smadret 2 stk(!)
    Gider ikke en ledning hen over gulvet hvis du forstår. Men lyset ned over sofabordet er nu dejligt, selvom at jeg ikke er vild med tanken og det hæmmer ligesom min stue synes jeg, også hvis ungerne skal spille wii...
    Men vi må indgå et kompromis og den rette lampe skal bare findes :)
    Tak for kigget.
    kh Libbie

    SvarSlet
  4. Tak tak.

    Vores sofo står også sådan midt i stuen, men vi har et lille indhak i væggen som man ikke kan se på billedet. Der står min standerlampe.

    Glæder mig til at se hvad I finder på :)

    SvarSlet